Logo CuraMare thuis- en ouderenzorg.
 
Klik op deze knop om alle folders te doorzoeken.Zoek folders
Klik op deze knop om dit document te printen.Print pagina
Klik op deze knop om dit document als PDF te downloaden.Download PDF
Klik op deze knop om de tekstgrootte te vergroten.Grotere tekst
Klik op deze knop om de tekstgrootte te verkleinen.Kleinere tekst

PiMS folder informatie logo

Zorg op onze locaties

Schoonmaken

Schoonmaken

Schoonmaken: wie doet wat?

De knop om deze folder als favoriet te markerenFavorietDe knop om deze folder per email door te sturen.Stuur door

Een schone leefomgeving is essentieel en maakt deel uit van de goede zorg die u van CuraMare mag verwachten. We werken samen met u en uw naasten om de zorg nu en in de toekomst beschikbaar te houden. We bekijken wat u zelf kunt doen, wat u samen met uw naasten doet en wat door andere gedaan moet worden. Dit geldt ook voor de schoonmaak. Wat kunt u verwachten?


1. Wekelijkse Schoonmaakronde (1 keer per week)

Onze medewerkers maken wekelijks uw kamer, sanitaire ruimtes en andere ruimtes in het appartement schoon volgens een vast programma.

2. Dagelijkse naloopronde (5 keer per week)

Tijdens de dagelijkse ronde worden de vloeren en sanitaire voorzieningen nagelopen.

3. Periodieke werkzaamheden

Naast de dagelijkse en wekelijkse schoonmaakrondes voeren we periodieke schoonmaakklussen uit, zoals het reinigen van ventilatieroosters en radiatoren. De glasbewassing wordt extern uitgevoerd: vier keer per jaar aan de buitenzijde en twee keer per jaar aan de binnenzijde. Voorafgaand aan de glasbewassingsbeurt worden de cliënten geïnformeerd via de nieuwsbrief.

4. Wat vragen we van u en van uw naasten?

Onze medewerkers nemen het grootste deel van de schoonmaak voor hun rekening. We vragen u en uw naasten om uw persoonlijke eigendommen schoon te houden, zoals kasten, beeldjes en accessoires, maar ook de schoonmaak van de koelkast, diepvries, koffiezetapparaat of andere apparaten en het onderhouden van het balkon.


Als schoonmaaktaken voor u niet meer haalbaar zijn, of voor uw naasten om welke reden dan ook niet uitvoerbaar zijn, kunt u altijd een beroep doen op vrijwilligers van CuraMare. U kunt altijd contact opnemen met uw EVV of de welzijnscoach om dit te bespreken.


Foldernummer: CML-20
Laatst bijgewerkt op: 05-08-2024


Deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze cookieverklaring .
Gezien